فرهاد مجیدی در اوج جوانی/عکس



Instagram

نظرات شما عزیزان:

سلام عمران روستازاده
ساعت10:12---26 مرداد 1392
سلام . از مطالب جامع شما ممنون من یکی از هوادارن متعصب فرهاد مجیدی هستم چطور می تونم با ایشون ارتباط برقرار کنم اگه منو راهنمایی کنید ممنون می شم با آرزوی موفقیت برای شما در ادامه کارهایتان

سلام عمران روستازاده
ساعت10:10---26 مرداد 1392
سلام . از مطالب جامع شما ممنون من یکی از هوادارن متعصب فرهاد مجیدی هستم چطور می تونم با ایشون ارتباط برقرار کنم اگه منو راهنمایی کنید ممنون می شم با آرزوی موفقیت برای شما در ادامه کارهایتان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی,فرهاد,مجیدی,ر,وب سایت رسمی فرهاد مجیدی, استقلال,عکس ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.